RE: Filoverførsel

From: Søren Klintrup (none@soren--klintrup.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 14 May 2001 - 01:06:25 CEST

From: Søren Klintrup <none@soren--klintrup.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: "'bsd-dk@BSD-Dk.dk'" <none@bsd-dk--BSD-Dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: Filoverførsel
Date: Mon, 14 May 2001 01:06:25 +0200

-----Original Message-----
From: Tim Børresen [mailto:tim.boerresen@chello.no]

>Du har fulkommen ret, hvilket vi også er kommet frem til tilligere i
>tråden.
>Da jeg så skråsikkert skrev nedenstående, var jeg ikke opmærksom på at
>BSD havde denne secondary ip addres feature. Jeg har nok brugt for megt
>tid i Linux land.

Den mulighed har linux nu også, tror efterhånden at det eneste (rimelig
udbredte) OS som ikke kan dette er Win9x ... og det er på vej ud - til
fordel for Win XP - som er baseret på Windows 2000 udgaven, har kigget på en
betating vi fik i MSDN pakken, og netværksdelen er baseret på Win2k's del
... så der ku man godt ha flere IP'er

/Søren