SV: SV: SV: Filoverførsel

From: Tomas Norre (none@Tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 13 May 2001 - 14:12:32 CEST

From: "Tomas Norre" <none@Tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--BSD-Dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: SV: SV: SV: Filoverførsel
Date: Sun, 13 May 2001 13:12:32 +0100

Begge min maskine kommer på nettet gennem mit Kabel modem. de bruger samme
udbyder, der logger kommer til modemet gennem en hub, hvor modemet er sat i
uplinken på huben, jeg snakker med min OpenBSD, gennem Ssh når jeg
"administrere" den men ellers gennem FTP, ved fil overførsel, mere ved jeg
ikke lige hvad du mener..

jeg vil bare gerne have direkte ftp så det ikke kun er modemets begrænsning
den køre med på 512 KB/Sec. men netkortenes begrænsning. 10MBit/Sec