Re: Filoverførsel

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 11 May 2001 - 17:45:14 CEST

Date: Fri, 11 May 2001 17:45:14 +0200 (CEST)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Filoverførsel

Hej.

Sæt netkort i begge maskiner, sæt maskinerne på samme
subnet, sæt begge netkort til en hub eller sæt et
boy-george-kabel i maskinerne så de er koblet direkte
mod hinanden.

Hilsen
Claus

--- Tomas Norre <none@Tnm--surfmail.dk> skrev: .lh.bsd-dk.dk> Hej..

> Kan jeg overføre filer gennem lokaltnetværk (HUB)
> fra min Unix OpenBSD box
> til min WindowsBOX, uden at den går på det globale
> net, og derfor er
> begrænset af min internet hastighed ?
>
> hvordan gøres det evt. for det må kunne gøres gennem
> TCP/IP eller noget. Det
> bedste ville være FTP uden om det globale net,
> hvordan gøres det lettest ?
> ved at smække 2 netkort i serveren. ?
>
> Hilsen
> /Tomas alias Milpoer
> 195.215.178.12 - A Unix Site

Går mail for langsomt for dig?
Så prøv Yahoo! Messenger - her kan du i løbet af få sekunder udveksle beskeder med de venner, der er online.
Messenger finder du på adressen: http://dk.messenger.yahoo.com