Re: Et Fy Ord.

From: Sven Esbjerg (none@esbjerg--ehp.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 10 May 2001 - 15:24:39 CEST

Date: Thu, 10 May 2001 15:24:39 +0200
From: Sven Esbjerg <none@esbjerg--ehp.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@BSD-Dk.dk
Subject: Re: Et Fy Ord.

On Thu, May 10, 2001 at 03:11:27PM +0100, Tomas Norre wrote:
> Jeg ved godt at i Unix verden er ord som ASP fuldstændigt banlyst, men jeg
> vil nu alligevel lige høre om jeg kan få min apache server til at læse asp
> og afvikle asp.

Du kan bruge Chilli-Soft ASP. jeg har aldrig selv rodet med, men du kan
prøve at lede på dk.edb.system.unix efter Ole Michaelsens tråd om samme. Han
har fået det til at virke, men ikke med nyeste VBScript.

Af ren personlig erfaring vil jeg råde dig til at bruge PHP med et årvågent
øje til de små websites og Java Server Pages til de mellemstore. Desværre er
Java og BSD ikke lige de to ting der passer bedst sammen...

--
Sven