SV: ssh - backup

From: Morten Liebach (none@MORL.aarhus--fdir.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 10 May 2001 - 10:05:33 CEST

From: Morten Liebach <none@MORL.aarhus--fdir.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: "'bsd-dk@BSD-Dk.dk'" <none@bsd-dk--BSD-Dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: SV: ssh - backup
Date: Thu, 10 May 2001 10:05:33 +0200

Hej

 Jeg kan mindes at det har været oppe at vende på OpenBSD tech/misc
listerne, og svaret er: use the source.
Der er der listet hvad der skal i et release, og så kan man vist scripte sig
ud af det.
Søg efter tråd med 'binary patches' på OpenBSD's tech og misc listearkiver,
der var der en del gode forslag, men jeg har ikke selv prøvet noget i den
stil, så jeg ved ikke hvor nemt det er.

Mvh.
        Morten