Re: VMware... Could not open /proc/cpuinfo

From: Dan Larsen (none@nerd--nerdcoders.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 09 May 2001 - 16:42:40 CEST

Date: Wed, 09 May 2001 16:42:40 +0200
From: Dan Larsen <none@nerd--nerdcoders.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@BSD-Dk.dk
Subject: Re: VMware... Could not open /proc/cpuinfo

Michael Lyngbøl wrote:

> lyngbol@bifrost:~$ mount|grep lin
> linprocfs on /usr/compat/linux/proc (linprocfs, local)
> lyngbol@bifrost:~$

O.k.... Jeg kørte denne:
bash-2.05# /sbin/mount_linprocfs linprocfs /compat/linux/proc/
Og så fik jeg en ny fejl:
Please make sure that the kernel module 'vmmon' is loaded (/dev/vmmon). Module 5
power on failed.
Da jeg installerede hentede og installerede den noget vmmon, men der eksisterer
ingen /dev/vmmon
Hvor er jeg træt af det her lort... Hvorfor skal IE være den førende browser
L*RT!!! ;o)

> Men jeg vil nu mene at du overhovedet ikke kan starte VMware uden linux
> proc filsystem?!

Det er også installeret, og jeg kan starte ;o)

Med venlig hilsen
Dan Larsen