Re: Internet Explorer til (Free)BSD?..

From: Dan Larsen (none@nerd--nerdcoders.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 09 May 2001 - 11:18:52 CEST

Date: Wed, 09 May 2001 11:18:52 +0200
From: Dan Larsen <none@nerd--nerdcoders.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@BSD-Dk.dk
Subject: Re: Internet Explorer til (Free)BSD?..

> Men prøv at se på vmware, der kan du køre en komplet windows
> installation i en virtuel maskine inden i FreeBSD.

Jeg har hentet den, og løb straks ind i problemer... Og så er det jeg er for
utålmodig, og drøner straks videre til næste mulige løsning ;o) Så kan man
altid bruge lidt ekstra tid, når man løber tør for umiddelbare nemme
løsninger ;o) Og så ville jeg også MEGET gerne undgå at skulle have en hel
windows, for at kunne se om IE viser mine sider ordentligt... Det er lidt
surt at skulle have en windows licens, bare for det... :o)
Men jeg vil prøve... Tak for hjælpen :o)

Med venlig hilsen
Dan Larsen