Re: Lyd

From: Flemming Jacobsen (none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 05 May 2001 - 21:00:12 CEST

From: Flemming Jacobsen <none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Lyd
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Sat, 5 May 2001 21:00:12 +0200 (CEST)

Karl Krukow wrote:

> Jeg bruger Gnome - er der noget specielt jeg skal gøre?

Fortælle Gnome at den ikke skal starte sit audio-noget, eller
fortælle xmms at den skal bruge Gnome's audio-noget.

Beklager at jeg ikke kan være mere specifik, men jeg har aldrig
brugt Gnome (eller KDE).

Når du nu får det til at virke, kunne du så ikke lige skrive 10
linjer om hvad du gjorde og sende dem til webmaster?

        FJ

--
Flemming Jacobsen                                  Email: fj@batmule.dk
   ---===   If speed kills, Windows users may live forever.   ===---