apache - php3 & php4

From: Søren Hansen (none@s_hansen--rocketmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 23 Mar 2001 - 15:09:50 CET

Date: Fri, 23 Mar 2001 06:09:50 -0800 (PST)
From: Søren Hansen <none@s_hansen--rocketmail.com.lh.bsd-dk.dk>
Subject:  apache - php3 & php4
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hejsa

Jeg havde for nylig problemer med at min apache
(Apache/1.3.12) lavede core-dumps hver gang jeg
prøvede at startet den.

Jeg fik umiddelbart løst problemet ved at opgradere
til Apache/1.3.14, som dog åbenbart ikke ville starte
min mod_php3.

Den har jeg så opgraderet, men den kommer med en møg
irriterende fejl:

park /usr/home/zeach#/usr/local/sbin/apachectl
configtest
Syntax error on line 240 of
/usr/local/etc/apache/httpd.conf:
Cannot load /usr/local/libexec/apache/libphp3.so into
server: /usr/local/lib/libc-client4.so.7: Undefined
symbol "mm_dlog"

er der nogen der har en idé til en hurtig løsning?

Jeg har prøvet at gennemkigge :

/usr/local/etc/php3.ini-dist

som er eneste sted jeg kunne komme på , hvor en
eventuel konfig-løsning kunne være.

Den vil godt nok køre php4, men jeg skal for at tage
det som løsning omskrive de fleste af mine scripts,
hvilket er en lidt stor mundfuld.

På forhånd tak

/Søren (Zeach)