Gode emner til præsentation af FreeBSD.

From: Karl Krukow (none@krukow--daimi.au.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 22 Mar 2001 - 23:39:13 CET

Date: Thu, 22 Mar 2001 23:39:13 +0100
From: Karl Krukow <none@krukow--daimi.au.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Gode emner til præsentation af FreeBSD.

Hi BSD'ere.

Jeg har bestemt at skrive en artikkel om FreeBSD til vores
lokale blad for datalogi-afdelingen uni.

Jeg kunne godt bruge nogle gode pointers til nogle klassike
artikler der beskriver FreeBSD og hvordan det adskiller sig
fra andre OS fx linux. Fordele og ulemper osv. Jeg har
ikke den store erfaring med linux, så hvis der er nogle
linux-brugere (eller ex-linux'ere) der har nogle gode pointers,
så er jeg interesseret.

Også hvis der er nogen der har ideer til interessante
perspektiver man kunne ligge i artiklen. Dog med den klausul
at artiklen skal fungere som genrel introduktion for folk
der har en fornuftig almen og teknisk viden om diverse aspekter
omkring operativ systemer.

Jeg er sikker på at en del der læser artiklen (forudsat at den
bliver god) vil være interesseret i at prøve FreeBSD.

Anyway alle ideer er interessante.

-mvh
Karl