Re: Indkaldelse til stiftende generalforsamling

From: Flemming Jacobsen (none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 18 Mar 2001 - 12:29:56 CET

From: Flemming Jacobsen <none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Indkaldelse til stiftende generalforsamling
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Sun, 18 Mar 2001 12:29:56 +0100 (CET)

Flemming Laugaard wrote:
> Det er lige præcis den dag min kone skal have kejsersnit! Jeg tror hun
> bliver ked, hvis jeg _lige_ smutter til København ;)

> Kan jeg sende en fuldmagt?

Vi snakkede lidt om det på formødet, og vi blev enige om at
eftersom der ikke (endnu) var regler for det, så kunne man ikke.

Der er regler der tillader fuldmagter i oplæget til vedtægterne.

        FJ

--
Flemming Jacobsen                                  Email: fj@batmule.dk
   ---===   If speed kills, Windows users may live forever.   ===---