Re: vi + mutt problemer (WAS: Re: kern.securelevel)

From: morten@hotpost.dk
Date: Thu 15 Mar 2001 - 14:23:28 CET

From: morten@hotpost.dk
Date: Thu, 15 Mar 2001 14:23:28 +0100
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: vi + mutt problemer (WAS: Re: kern.securelevel)

The cacophony of voices in my head
Inform me that Michael Lyngbøl said:

> Jeg har:
>
> LC_CTYPE=da_DK.ISO_8859-1
>
> Så virker danske tegn i vi og mutt er stadig på engelsk.

Det samme her, men hvad med C.ISO_8859-1?

Jeg har sat consollen til at bruge iso8859-1 tegnsæt ved install, så
hvis du starter /stand/sysinstall og går ind i "console settings" eller
hvad det nu hedder, så kan du prøve der.

Jeg har æ, ø og å overalt i systemet, og har ikke sat $LANG explicit som
bruger, så det er måske den nemme måde at gøre det på.

HTH
              Morten