Re: Formøde til generalforsamling

From: Flemming Jacobsen (none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 14 Mar 2001 - 15:41:28 CET

From: Flemming Jacobsen <none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Formøde til generalforsamling
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Wed, 14 Mar 2001 15:41:28 +0100 (CET)

Rasmus Jensen wrote:
> når man ikke har det store kendskab til unix/bsd, vil man så få noget ud af
> at måde op den 16 ? Jeg har da nogle idder til hvordan man kunne hjælpe helt
> nybegyndere, men som sagt ikke meget at kunne byde på hvad angår viden.

Det der kommer til at foregå d. 15 (IKKE d. 16) er at vi snakker
de foreslåede vedtægter igennem (samt diskuterer andre relevante
ting for foreningsdannelsen).
Dels for at få dem mere glat igennem d. 22 (på generalforsamlingen)
og dels for at de der ikke kan komme d. 22 har en chance for at
få deres input med.

Dit kendskab til BSD er således ikke så relevant. Det bliver det
først nå vi har fået startet foreningen som en formel forening.
Når det er sket, så er der både plads til og brug for folk med
stor og lille erfaring.

        FJ

--
Flemming Jacobsen                                  Email: fj@batmule.dk
   ---===   If speed kills, Windows users may live forever.   ===---