Re: HP Netserver E60 og IPFilter

From: Jesper Skriver (none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 12 Mar 2001 - 22:38:22 CET

Date: Mon, 12 Mar 2001 22:38:22 +0100
From: Jesper Skriver <none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@BSD-Dk.dk
Subject: Re: HP Netserver E60 og IPFilter

On Mon, Mar 12, 2001 at 10:34:03PM +0100, Kenneth Karlsson wrote:

> Jeg oplever nedbrud ved anvendelsen af IPFilter på en HP Netserver E60 med FBSD4.2R installeret. Det er først efter at jeg lagde ftp proxy ind i nat. Er der andre der har oplevet lignende.
>
> Jeg har 2 ens maskiner, der gør det samme .... de fryser simpelthen, i følge kunden med mærkelige tegn og gerninger hen over skærmen, men jeg har ikke selv kunnet fremprovokere det.

Hvad siger konsol'en ?

Hvad siger gdb når du kompilerer en kernel med gdb ?

Gør den det også på en -stable ?

/Jesper

--
Jesper Skriver, jesper(at)skriver(dot)dk  -  CCIE #5456
Work:    Network manager   @ AS3292 (Tele Danmark DataNetworks)

One Unix to rule them all, One Resolver to find them, One IP to bring them all and in the zone to bind them.