Bind 8.2.4 problem

From: Jonatan Anthony (none@bsd-dk--thypc.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 30 Jun 2001 - 00:13:05 CEST

From: "Jonatan Anthony" <none@bsd-dk--thypc.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Bind 8.2.4 problem
Date: Sat, 30 Jun 2001 00:13:05 +0200

Jeg har lige sat en lokal DNS op, med følgende top-domæne ”intranet.”
Derefter har jeg lavet en ”info.intranet” som peger ned på en IP.
Alting virker fint, hvis jeg f.eks. laver et nslookup på min FreeBSD, så
resolver den fint DNS’et ned til min IP.
Et nslookup på en Windows 2000 maskine virker også fint, bortset fra en
den fortæller mig at den ikke kan finde min DNS-server. Har dette nogen
egentlig betydning, og hvorfor kommer den med fejlmeddelelsen, når nu
alting tilsyneladende virker som det skal?

C:\>nslookup info.intranet
DNS request timed out.
    timeout was 2 seconds.
*** Can't find server name for address 192.168.0.1: Timed out
*** Default servers are not available
Server: UnKnown
Address: 192.168.0.1

Name: info.intranet