RE: proftpd

From: Jeppe Liisberg (none@dsl49885--vip.cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 26 Jun 2001 - 22:14:36 CEST

From: "Jeppe Liisberg" <none@dsl49885--vip.cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: proftpd
Date: Tue, 26 Jun 2001 22:14:36 +0200

Tak! det virker... men:

Når proftp administreres af xinetd og jeg logger ind får jeg
fejlmeddelelsen

"unable to set deamon groups: operation not permitted"

Skal xinetd køres med superuser status? og hvordan ser jeg hvad den
kører som og ændrer det?
Kan jeg evt. få xinetd til kun at have superuserstatus til ligepræcist
denne opgave?

- Jeppe