Re: PROFTPD..

From: Søre (none@ses--stodderbulen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 25 Jun 2001 - 18:27:43 CEST

From: "Søre" <none@ses--stodderbulen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: PROFTPD..
Date: Mon, 25 Jun 2001 18:27:43 +0200

> Hey..
>
> Der har vaeret en del snak om PROFTPD.. Jeg har besluttet mig for at
> proeve det..
>
> Er der nogen af jer som faktisk HAR installeret proftpd?

Jeg syntes den kører rigtig godt - Den har da ikke brokket sig endnu :)

> Er der nogen store faelder? Noget jeg skal huske naar jeg
> installerer?

Den er faktisk nem at sætte op - og rigtig veldokumenteret.
Dog roder jeg stadig med, at få den til st snakke sammen med MySQL, så man
kan tilføje brugere til selve servicen, hvis man nu leger med hosting osv -
Men det er en anden historie :)