SV: PROFTPD..

From: Tomas Norre (none@Tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 25 Jun 2001 - 12:02:14 CEST

From: "Tomas Norre" <none@Tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: SV: PROFTPD..
Date: Mon, 25 Jun 2001 11:02:14 +0100

Hej..

> Er der nogen af jer som faktisk HAR installeret proftpd?

Jeg har installeret proftpd.

> Er der nogen store faelder? Noget jeg skal huske naar jeg
> installerer?

Jeg vil sige at du umiddelbart ikke vil fa nogle problemer dog har jeg haft
lidt svart ved at fa den til at starte automatisk gennem ientd.conf men det
er nok mest fordi jeg er forholdsvis newbie...

nar du en gang skal starte proftpd skal du bruge

"./proftpd -n -d 5 -c /path/to/*.conf &"

eller rettere det gor jeg og det er en made at starte den pa.. en made som
jeg finder tilfredstillende..

Men held og lykker, skriv hvis der er problemer, det kan vare jeg kan
hjlalpe..

Hilsen
Tomas