Re: Problemer med installation på ATA

From: Jens Fallesen (none@jens--fallesen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 21 Jun 2001 - 15:05:07 CEST

Date: Thu, 21 Jun 2001 15:05:07 +0200 (CEST)
From: Jens Fallesen <none@jens--fallesen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Problemer med installation på ATA

On Thu, 21 Jun 2001, Dennis Kjær Jensen wrote:

> Så bestil en stak DL360... Lækre 1u rack-servere, der fungerer :) Men
> selvfølgelig en anden pris også.

Jeg sidder og skuler til en lige nu, men den er afsat til anden side. Og
disken kommer faktisk fra den, nu jeg tænker over det.

Desværre skal denne server bruges til et projekt, som nærmest ikke har
noget budget, så en DL360 er desværre ikke rigtigt en mulighed.

> Eller også skulle du prøve noget med hardware og en bedemand.

Jeg er i hvert fald meget tæt på at kaste maskinen ud gennem vinduet...

--
Jens