Kerne config

From: Jeppe Liisberg (none@dsl49885--vip.cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 21 Jun 2001 - 13:08:27 CEST

From: "Jeppe Liisberg" <none@dsl49885--vip.cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: "bsd-dk@BSD-Dk. dk" <none@bsd-dk--BSD-Dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Kerne config
Date: Thu, 21 Jun 2001 13:08:27 +0200

Hejsa...

Efter mit sidste indlæg gik jeg modigt igang med at kompilere en ny
kerne, så jeg kan køre natd, MEN:

Jeg tror der er noget rod med versionen af /usr/sbin/config og de kerne
filer jeg har opdateret med cvsup.

Problemet startede med at jeg, efter at have configureret min kernefil,
kørt config fik en masse "syntax error i den og den fil.c" under make
depend. Jeg kørte herefter cvsup og noterede mig at mange af filerne i
/usr/src/sys/i386 blev ændret.
Efterfølgende måtte jeg lave min kerne config om fordi GENERIC også var
blevet opdateret, fint nok, broblemet er bare at /usr/sbin/config
MINKERNE giver outputtet:

../../conf/files: coda/coda_fbsd.c must be optional, mandatory or
standard

og stopper.

Mit eget gæt(læs: håb) er at jeg skal have opdateret /usr/sbin/config,
men hvordan...

Håber der er hjælp at hente!

- Jeppe