Re: Har jeg forstået det rigtigt.. ?

From: Morten Liebach (none@morten--pc89225.stofanet.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 19 Jun 2001 - 23:38:29 CEST

From: "Morten Liebach" <none@morten--pc89225.stofanet.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Tue, 19 Jun 2001 23:38:29 +0200
Subject: Re: Har jeg forstået det rigtigt.. ?

On 19, Jun, 2001 at 10:15:56PM +0100, Tomas Norre wrote:
> Hej..
>
> Har jeg forstået det rigtigt.. ?..... (hvilket er rigtigt)
>
> Når man installere i OpenBSD gennemports og man installere fx. php med
> flavor mysql:
>
> a) hvis mysql er installeret tilføjer den bare opsætningen til php, så de er
> integreret ...

 PHP compiles kun med MySQL support hvis du giver den en FLAVOR=mysql,
 uden FLAVOR=mysql er PHP ligeglad med om MySQL er installeret eller ej.

> b) mysql SKAL ikke være installeret inden php med flavor mysql, da det
> bliver gjort sammen med Php'en ...

 Hvis PHP FLAVOR=mysql vil MySQL blive installeret sammen med PHP!

 Det er altså meget simpelt, og minder lidt om Linux package management,
 hvis du altså kender det.

                 Morten

--
"There are trivial truths and there are great Truths.
 The opposite of a trival truth is obviously false.