Re: SV: Hvordan kan det være..?

From: Steen Andersen (none@ste--hotel.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 19 Jun 2001 - 22:08:37 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
From: Steen Andersen <none@ste--hotel.prosa.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: SV: Hvordan kan det være..?
Date: Tue, 19 Jun 2001 20:15:18 GMT+1

('binary' encoding is not supported, stored as-is) On Tue, 19 Jun 2001 21:53:33 +0100 "Tomas Norre" wrote:

> Når jeg køre locate safe_mysqld, for jeg dette respons, men ingen af
> stierne
> virker ...
>
> w3# locate safe_mysqld
> /usr/local/bin/safe_mysqld

Hej Thomas

Hvad er outputtet når du kører kommandoen:

w3# /usr/local/bin/safe_mysqld start

?

Og er du sikker på, at "make install" kommandoen nåede at køre færdig?

Jeg har installeret 3.23.39 for et par timer siden uden problemer, så det
kan lade sig gøre :-)

Venlig hilsen
Steen Andersen

This message sent using EMUmail -- http://www.emumail.com

Jumping through hoops to get E-mail on the road?
You've got two choices: Join the circus, or use MollyMail.

Molly Mail -- http://www.mollymail.com