SV: SV: SV: Hvordan kan det være..?

From: Tomas Norre (none@Tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 19 Jun 2001 - 20:21:48 CEST

From: "Tomas Norre" <none@Tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: SV: SV: SV: Hvordan kan det være..?
Date: Tue, 19 Jun 2001 19:21:48 +0100

>Opdater dit portstree:
>
># cd /usr/ports
># env CVS_RSH=/usr/bin/ssh
>CVSROOT=anoncvs@anoncvs.no.openbsd.org:/cvs cvs up -PAd
>
>Så skal du geninstallere, der er desværre ikke nogen 'reinstall'
>target i OpenBSD, så du må 'pkg_delete pth-1.4.0'. Det vil den brokke
>sig over, for bl.a. MySQL afhænger af pth, så du pkg_delete'er de
>programmer der afhænger af pth, og så pth.
>Derefter geninstallerer du det hele.
>
>Når du fjerner MySQL vil den nok fortælle dig hvad du skal gøre for at
> [...]

Nu har jeg gjort som du beskrev ovenfor.. men nu resultere det i at den
siger at:

w3# safe_mysqld : command not found
w3#

hvad skyldes det, jeg kan godt køre mysql men den melder så fejl fordi
mysqld ikke er startet..

Hvad skal jeg gøre.??

Hilsen
Tomas

PS: Den har nu installeret mysql 3.23.39 i stedet for 3.23.37 så kan det
være der forskellen ligger ?