Re: opgradering til 4.3

From: Peter I. Hansen (none@pih--oek.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 18 Jun 2001 - 15:48:57 CEST

Date: Mon, 18 Jun 2001 15:48:57 +0200
From: "Peter I. Hansen" <none@pih--oek.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: opgradering til 4.3

michael dreves wrote:

> [...]

Ja, det var en glimrende ide.

> Jeg hjælper gerne med det - har ikke gjort det før, så det lykkedes ;)

Jeg er stadig også interesseret i at hjælpe til.

> Klart. Hvis Sidsel vil det selv er det fint med mig.

Grunden til at jeg har reply'et på denne (gamle...) mail er, at jeg syntes
det var en glimrende ide, og at det ville være en skam hvis der aldrig bliver
lavet en HowTo.
Jeg har ikke selv den store viden på området (men vil gerne have det...), men
kunne måske fungere som en 'tester' for nogen som har.

/Peter