Re: SV: uptime + php

From: Soeren Hansen (none@shan--miba.auc.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 15 Jun 2001 - 14:30:34 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: SV: uptime + php
From: Soeren Hansen <none@shan--miba.auc.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: 15 Jun 2001 14:30:34 +0200

Husk semikolon, dvs.

<?php

$uptime = `uptime`;
print $uptime;
?>

Mvh Søren

>>>>> "Tomas" == Tomas Norre <none@Tnm--surfmail.dk.lh.bsd-dk.dk> writes:

Tomas> Hej Igen.. Så har jeg så en uptime.php fil der ser sådan ud.

Tomas> ---------------------

Tomas> <?php

Tomas> $uptime = 'uptime' print $uptime ?>

Tomas> er der forkert grebet an.. for det giver error på skærmen

Tomas> " Parse error: parse error in /var/www/htdocs/uptime.php on
Tomas> line 4 " (error)

Tomas> Hilsen Tomas alias milpoer

--
"The easiest solution often lies in letting someone else do the work"
- Andrew S. Tanenbaum