Re: embedded device anbefaling ønskes

From: Poul-Henning Kamp (none@phk--critter.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 11 Jun 2001 - 22:16:37 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: embedded device anbefaling ønskes
Date: Mon, 11 Jun 2001 22:16:37 +0200
From: Poul-Henning Kamp <none@phk--critter.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk>

Danbit eller C.Thiim (www.thiim.dk) er de største "industri-PC"
pushere her i .dk.

De fleste af den slags sælger også til udlandet, så giv dig
god tid til at finde den helt rigtige mode og shop derefter
lidt rundt efter en god pris. Der er op til 100% forskal i
priser rundt omkring...

Gør dig specielt klart hvad dit storage media skal være:
ATA-disk, DiskOnChip eller CompactFlash/Smartdrive...

Poul-Henning

--
Poul-Henning Kamp       | UNIX since Zilog Zeus 3.20
phk@FreeBSD.ORG         | TCP/IP since RFC 956