Re: sendto(ep0, 224.0.0.1): Host is down

From: Mikkel Hesselager Blanné (none@blanne--spamfilter.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 11 Jun 2001 - 16:54:23 CEST

From: Mikkel Hesselager Blanné <none@blanne--spamfilter.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: sendto(ep0, 224.0.0.1): Host is down
Date: Mon, 11 Jun 2001 16:54:23 +0200

Tak for de hurtige svar.
Jeg prøvede mig lidt frem og fandt ud af at det tilsyneladende også virker
hvis jeg sætter multicast_host = YES i /etc/rc.conf. Jeg vil nemlig gerne
have routed til at snakke sammen med adsl-routeren, så den kan forwarde data
fra det interne net, over subnettet som serveren og routeren deler, og ud på
Internettet.
Derfor ville det ikke være hensigtsmæssigt at slå router discovery helt
fra... så vidt jeg kan forstå :)
Men tak for hjælpen og pegefingrene som viste vej ;)