Re: Squid

From: Søre (none@ses--stodderbulen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 11 Jun 2001 - 00:33:32 CEST

From: "Søre" <none@ses--stodderbulen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Squid
Date: Mon, 11 Jun 2001 00:33:32 +0200

> Hvor lang tid er det ca (i internationalt anerkendte tidsenheder)? :-)
asp sider som skulle hentes uden proxy på min nuværende 512 kb adsl tog
måske 1-2 sek - med proxy, og til 40-50 sekunder - men det problem har løst
sig selv efter maskinen er rykket ind i et skab ? .. Ja - det er nok ikke
vigtigt =)

> Hvilke sites har det problem? (URLs)
> Hvilken browser bruger du?
Testede med IE 5.5, IE 5.01, Netscape 4.73 alle til Windåser, og en netscape
på linux. Jeg ved dog ikke hvilken version af den det var - men det var en
kammerat der testede proxyen
på en bærbar på hans adsl, så jeg portforwardede

Beklager det sene svar. Løb ind i en hulens masse problemer med min Windows
maskine
- Den må snart lade livet :)

Men tak for svaret

Mvh Søren