Re: Squid

From: Søre (none@ses--stodderbulen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 09 Jun 2001 - 16:56:28 CEST

From: "Søre" <none@ses--stodderbulen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Squid
Date: Sat, 9 Jun 2001 16:56:28 +0200

> Prøv at uddybe dit problem. Hvilken speciel opførsel oplever du ved
> ASP-sider?
>
> --
> Hroi Sigurdsson
> Fried ice cream is a reality! -- George Clinton

- Når squid skal hente en side "generet" af asp tager det nærmest en
eeeevighed.
Men når den så er cachet er der selvf. ikke nogle problemer for klienterne
at hente den ned - men skal de hente en anden side på sitet - er det samme
problem.
Det skal lige siges, at jeg ikke har tunet Squid'en på nogen måde - derfor
søgte jeg lidt sites/bøger jeg kunne - da jeg ikke har forstået alle tingene
ved Squid'en endnu
Det er forresten en Squid 2.4 Stable1 - indstalleret fra ports

Mvh Søren