Apache & Localhost brugere

From: Søre (none@ses--stodderbulen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 06 Jun 2001 - 21:24:29 CEST

From: "Søre" <none@ses--stodderbulen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Apache & Localhost brugere
Date: Wed, 6 Jun 2001 21:24:29 +0200

Hejsa,

Jeg er ved at prøve at, lade mine brugere på bsd maskinen have en lille
mulighed for,
at lege med php, mysql osv.

Jeg er bare lidt usikker på at jeg gør det korrekt.
Jeg har tilføjet UserDir "public_html" til httpd.conf, og ".public_html" til
mit eget homedir,
og lagt en index.html i diret. Men den kalder ikke indexfilen - eller laver
en directory-listing
når jeg skriver http://192.168.1.2/~ses i min browser.
indexfilen fra "DocumentRoot vises fint nok, hvis jeg bare bruger
http://192.168.1.2-
så et eller andet har jeg overset - men jeg kan ikke lige lure hvad.
Apache er blevet genstartet med "apachectl graceful" efter ændringerne

Nogle med et bud ? =)

Mvh Søren