Re: Mysql Reinstall Error

From: Michael Lyngbøl (none@michael--lyngbol.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 06 Jun 2001 - 20:59:20 CEST

Date: Wed, 6 Jun 2001 20:59:20 +0200
From: Michael Lyngbøl <none@michael--lyngbol.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Mysql Reinstall Error

On 06.06.2001 20:47:53 +0000, Tomas Norre wrote:

> Hvordan laver jeg en cvsupdate ? og hvordan sletter jeg mine ports ?

Installer foerst /usr/ports/net/cvsup-bin

Slet /usr/ports (rm -r /usr/ports)

Opret en cvsup-file, fx /usr/local/etc/ports-supfile, med flg. indhold:

*default host=cvsup.dk.FreeBSD.org
*default base=/usr
*default prefix=/usr
*default release=cvs tag=.
*default delete use-rel-suffix
*default compress
ports-all

Koer:

# /usr/local/bin/cvsup -gL1 /usr/local/etc/ports-supfile

Du skulle nu gerne have en frisk kopi af /usr/ports

> Jeg skal nok læse det, jeg er ikke så vant til maillists og sådan, men tak
> for linket.

Det gaelder skam nu ogsaa for email generelt.

> PS: Er det sådan du ønsker mailsne besvaret ?

Super! :)

/Michael

--
Michael Lyngbøl -- michael at lyngbol dot dk
TDC Tele Danmark, DataNetworks, IP section