Re: MySql Databaser

From: Hroi Sigurdsson (none@hroi--asdf.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 05 Jun 2001 - 05:52:39 CEST

Date: Tue, 05 Jun 2001 05:52:39 +0200
From: Hroi Sigurdsson <none@hroi--asdf.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: MySql Databaser

Sidsel Jensen wrote:

> Desuden kan jeg anbefale o'Reilly bogen : MySQL & mSQL

Absolut uenig. Det er en ret tynd (indholdsmæssigt) bog efter min
mening. Der er alt for meget udenomssnak. Denne er et dårlig eksempel på
O'Reillys for det meste glimrende bøger.

> David Axmark en af mændende bag mySQL var i Danmark i December sidste
> år og holdt et møde i DKUUG regi, her anbefalede han selv bogen :
> MySQL af Paul DuBois som den bedste mysql bog på markedet.

Jep, den er meget bedre og går mere til bunds i selve MySQL. En standard
lærebog om SQL og relationelle databaser i almindelighed er heller ikke
en skidt ting at have ved siden af også, så man også får forståelse for
alle MySQL's manglende features.

--
Hroi Sigurdsson
Fried ice cream is a reality! -- George Clinton