Når man dummer sig .. Gevaldigt

From: Søre (none@ses--stodderbulen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 04 Jun 2001 - 01:39:20 CEST

From: "Søre" <none@ses--stodderbulen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Når man dummer sig .. Gevaldigt
Date: Mon, 4 Jun 2001 01:39:20 +0200

Hejsa,

Jeg skulle iagang med at lave en database over brugere, så jeg kunne lade
MySql styre brugere til proftpd, som ikke havde shelladgang.

Da jeg er en (til tider) lidt glemsom person har jeg det med at skrive
passwords ned.
Nu er listen selvfølgelig væk, og jeg kan slet ikke komme ind i Mysql mere
:(

Ere der nogen måde man kan "nulstille" MySql'en på - Eller skal jeg bare
fjerne "server-delen" (og lade klienten blive), og så indstallere igen - for
at løse mit fejl-40 problem ?

Dummeflade modtages :)

Mvh Søren