Re: FreeBSD...vs OpenBSD -> Solaris

From: Munish Chopra (none@chopra--runbox.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 24 Jul 2001 - 12:46:53 CEST

Date: Tue, 24 Jul 2001 12:46:53 +0200
From: Munish Chopra <none@chopra--runbox.com.lh.bsd-dk.dk>
To: "'bsd-dk@bsd-dk.dk'" <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: FreeBSD...vs OpenBSD -> Solaris

On Tue, Jul 24, 2001 at 12:29:37PM +0200, Henrik Kramshøj wrote:

> CDE virker - jeg savlede over CDE på AIX og synes det er et lækkert
> arbejdsmiljø (indtil KDE kom og jeg oversatte det på min AIX på IBM)

Hah, endnu en gang den første jeg har hørt sige noget godt om CDE. Selv
om det *er* bedre end OpenDesktop eller hvad det andet nu hedder.

> SMP uden at jeg hverken sagde ja eller nej fandt Solaris begge CPU'er
> i min Dual Pentium Pro maskine

Aha. Dual. Det er mest på UP-maskiner at det stinker. Quad Xeons gør det
vist også ret godt...men.. ;)

> IPv6 jeg skal rode med IPv6 og Solaris er et navn man igen og igen støder
> på i den forbindelse.

De klarer sig måske rimelig godt i det område? Jeg har ikke hørt noget
om det før...(altså i forbindelse med Sun/Solaris).

> Installationen fyldte kun 4 CD'er, og så kan den hentes gratis
> Selvfølgelig vil der altid være ting der fungerer bedre end andet, men:

"kun".

--
-Munish