Re: Mja... Shutdown -p now ...

From: Sven Esbjerg (none@esbjerg--ehp.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 17 Jul 2001 - 12:59:11 CEST

Date: Tue, 17 Jul 2001 12:59:11 +0200
From: Sven Esbjerg <none@esbjerg--ehp.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Mja... Shutdown -p now ...

On Tue, Jul 17, 2001 at 12:41:42PM +0200, Peter Larsen wrote:
> prøve også igen, prøvede med halt -p

Hmmm... jeg har i min kerne device apm og pnp slået til. I GENERIC er det
apm0 at nexus... blah, blah. Jeg har måtte konstatere at min maskine
fungerer langt bedre med pnp slået til og så lade kernen selv finde enhederne
under opstart.

Måske det var værd at prøve? Under alle omstændighder er det jo meget sjovt
at lave sin egen kerne og du får sikkert brug for det i andre henseender.
Fx. når man løber tør shared mem eller lignende.

--
Sven