Re: www.bigbrother.dk

From: Kasper Mejlgaard (none@mejlgaard--cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 29 Jan 2001 - 09:57:04 CET

Date: Mon, 29 Jan 2001 09:57:04 +0100
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
From: Kasper Mejlgaard <none@mejlgaard--cybercity.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: www.bigbrother.dk

At 22:16 28-01-2001 +0100, Jesper Skriver wrote:

>Men jeg kan se at streaming media tingen bruger et anseeligt 3 cifret
>antal Mbps ...

Det skulle jeg også hilse at sige vi kan se her på CC. Der blev brugt stort
set 20 mbit/s extra i forhold til normalen over vores private peer til TD.
Hvis Simon ikke kan fortælle at vores nye private peering linie er lige ved
at være på plads, så overvejer vi at lukke for transit på linien og kun
køre peering, men lad os nu se om det kun er nyheden interesse eller om det
holder ved...

--
Kasper Mejlgaard, SysAdm
CyberCity Internet