Re: ATM25 kort

From: Soren S. Jorvang (none@soren--wheel.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 23 Jan 2001 - 11:57:04 CET

Date: Tue, 23 Jan 2001 11:57:04 +0100
From: "Soren S. Jorvang" <none@soren--wheel.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: ATM25 kort

On Tue, Jan 23, 2001 at 10:52:50AM +0100, Brian A. Knudsen wrote:
> smukt, du er med i min aftenbøn. Damn det bliver dejligt ..
>
> - Køre du med Net, Free eller Open ?

NetBSD.

> - Ustabilt?! I hvilken sammenhæng? Ryger din ATM forbindelse? Dine TCP
> Connects?

Crashes.. Driveren var ikke naer gjort faerdig af John Howard
(hans ISP skiftede vist til PPPoE) og jeg er heller ikke helt
faerdig med den.

Jeg saa ogsaa lige Jakob Stoklund Olesens patches til OpenBSD
med mere. Han har vist gjort lidt mere ved driveren end jeg
har. Jeg har ikke proevet hans udgave.

--
Soren