Re: ATM25 kort

From: Brian A. Knudsen (none@brian--diku.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 23 Jan 2001 - 00:59:30 CET

From: "Brian A. Knudsen" <none@brian--diku.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--BSD-Dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: ATM25 kort
Date: Tue, 23 Jan 2001 00:59:30 +0100

hvorfor ?

JEg har skiftet fra NetExpress til Pro@ccess, i den naive tro at jeg fik en
alm router stillet til rådighed. Jeg kender flere der har CC og WOL, og
troede naivt, at TDK gav samme mulighed for at åbne og lukke porte ...

Nu sidder jeg altså med en speedstream 5711, som er locked-shut ude fra, med
undtagelse af 4 porte (21,25,53,80 afaik). Disse begrænsninger giver en del
probs, da jeg gerne skulle bruge nogle af de porte der ligger 1024+. Jeg
tænkte derfor, om jeg ikke kunne 'lave min egen' router ud af det gamle
atm25 kort, men det viser sig at alle der bruger det har 128/256 abbo, hvor
mit er et 256/256 med fast ip og der står ordret at lanai driveren er
hardcoded til 128 upstream.