Re: SV: ports

From: serces@mud.dk
Date: Sun 21 Jan 2001 - 15:37:09 CET

From: serces@mud.dk
Date: Sun, 21 Jan 2001 15:37:09 +0100 (CET)
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: SV: ports

On Sun, 21 Jan 2001, Peter I. Hansen wrote:

> øøh, hvilken 'ports-supfile'. Kan du præcisere ?
jeg skrev i sin tid et dokument om hvordan man lavede sit eget mirror af
ports-all og src-all, deri ligger osse en opskrift på hvordan en
ports-supfile kan se ud. kig på http://www.mud.dk/~sps/bsd-dk/cvsupd.shtml
Personligt bruger jeg følgende opskrift til at opdatere mit portstræ med.
---- SNIP ----
#Køres med cvsup -g -L 2 ports-supfile
#Closest mirror at:
#http://www.freebsd.org/handbook/cvsup.html#CVSUP-MIRRORS
*default host=cvsup.dk.freebsd.org
*default base=/usr
*default prefix=/usr
*default release=cvs tag=.
*default delete use-rel-suffix

#Remove comment if you have low bandwidth
#*default compress

ports-all

Selve programmet til cvsup finder du i /usr/ports/net/cvsup-bin.

Held og lykke.

Mvh
Søren P. Skou

               I believe the technical term is "Oops!"