Re: Porting af C++ applikation fra Windows NT platform til FreeBSD, Opstilling af BSD udviklingsmiljø

From: Brian A. Knudsen (none@brian--diku.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 09 Jan 2001 - 22:22:16 CET

From: "Brian A. Knudsen" <none@brian--diku.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--BSD-Dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Porting af C++ applikation fra Windows NT platform til FreeBSD, Opstilling  af BSD udviklingsmiljø
Date: Tue, 9 Jan 2001 22:22:16 +0100

Re. X Servers, så kan jeg anbefalde kombinationen SecureCRT
(www.vandyke.com) og X-Win32 (www.starnet.com).

Før jeg begyndte med Unix på min arbejdsstation, brugte jeg en X Server på
Windows ME .

Uden konfiguration af X server, og blot ved at sætte kryds i 'forward X11
packets' i SecureCRT's SSH properties, så har køre disse 2 programme
uproblematisk på henholdvis WinME & W2K. Det var virkelig en drøm at kunne
cut 'n paste imellem mine ynglings Unix og Windows programmer.

Brian A. Knudsen