Re: unable to open the audio device

From: Jan E Staff (none@jes--kampsax.dtu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 03 Jan 2001 - 13:10:32 CET

Date: Wed, 3 Jan 2001 12:10:32 +0000 (GMT)
From: Jan E Staff <none@jes--kampsax.dtu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: unable to open the audio device

On Wed, 3 Jan 2001, Peter I. Hansen wrote:

> Jeg mener ikke at have lavet noget om, og kortet sidde fint da det
> virker med win2000.

Hmm. Hvad slags kort er det? Kan w2k have flyttet irq/dma til noget andet
end hvad du forventer?

Mit pas16 lydkort har til tider en højst besynderlig opførsel; nemlig at
det lige pludselig ikke virker. Næste gang jeg prøver (efter en
boot) virker det så fint igen. Det er et gammelt kort, og problemet var
der den gang jeg kørte dos. Det forsvandt dog da win95 kom ind på
maskinen, men er nu genopstået med FreeBSD's indtog... Kan det være sådan
noget du også har problemer med?

mvh Jan