Re: Natd med flere eksterne IP adresser

From: Flemming Jacobsen (none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 21 Feb 2001 - 14:00:03 CET

From: Flemming Jacobsen <none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Natd med flere eksterne IP adresser
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Wed, 21 Feb 2001 14:00:03 +0100 (CET)

Hej

Er du sikker på at natd ser pakkerne til det aliasede IP. Din
ipfw regel skal være noget i stil med:
  /sbin/ipfw add divert natd all from any to any via vr0

Jeg har sat noget tilsvarende op for en ven og der bruger jeg
også aliaser på yderside interfacet og natd redirect. Det virker
fint.
Jeg bruger dog:
  redirect_port tcp <ip>:25 25

        FJ

--
Flemming Jacobsen                                  Email: fj@batmule.dk
   ---===   If speed kills, Windows users may live forever.   ===---