Søges: BSD-venlig storformat farveprinter.

From: Poul-Henning Kamp (none@phk--critter.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 11 Feb 2001 - 22:13:04 CET

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Søges: BSD-venlig storformat farveprinter.
Date: Sun, 11 Feb 2001 22:13:04 +0100
From: Poul-Henning Kamp <none@phk--critter.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej,

Jeg vil gerne have et par gode FreeBSD posters at hænge på væggen
til LinuxForum2001, men jeg mangler en printer :-(

Jeg ar rentegnet vores "beastie" i xfig således at vi nu har en
vector beskrivelse der kan skaleres op. Meget op. Jeg har
prøveprintet ham i 2m x 2m format på 42 ark A4 papir og han ser
ret godt ud i stor størrelse :-)

Jeg venter lige på at Kirk som har Copyright over daemonen nikker
lodret inden jeg slipper ham løs men i kan se et preview her:
        http://phk.freebsd.dk/Beastie

Jeg vandrede ind hos Vesterkopi og fik en god sludder med en venlig
dame som strax forelskede sig i beastie, men som ikke desto mindre
skulle have omkring 600 kr for et 70x100 cm inkjet print (faldende
til 400kr/stk for 10 stk.) Dyrt damebekendskab.

Er der nogen ude i bsd-dk land der har adgang til en storformat
printer og som kunne tænke sig at rulle et par plakater ud som
vi kan bruge på LinuxForum2001 ?

Jeg har layoutet i PostScript men vi kan evt rasterisere den med
Ghostscript hvis printeren ikke har indbygget Postscript RIP.

(email svar direkte til mig)

--
Poul-Henning Kamp       | UNIX since Zilog Zeus 3.20
phk@FreeBSD.ORG         | TCP/IP since RFC 956