Re: Linuxforum - også for begyndere?

From: Sven Esbjerg (none@esbjerg--ehp.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 08 Feb 2001 - 15:47:12 CET

Date: Thu, 8 Feb 2001 15:47:12 +0100
From: Sven Esbjerg <none@esbjerg--ehp.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@BSD-Dk.dk
Subject: Re: Linuxforum - også for begyndere?

On Thu, Feb 08, 2001 at 01:29:58PM +0100, Rasmus Jensen wrote:
> Jeg overvejer lidt at købe billet til Linuxforum 2001, trods min meget lille
> viden omkring emnet. Jeg ville derfor gerne høre om andre der har været med
> før, og om hvilket niveau det foregår på. Er der også er noget for personer
> som mig der lige har taget hul på den store UNIX/LINUX verden.

I kan roligt tage med. Det er et nogenlunde afslappet niveau. Jeg ved
selfølgelig ikke hvordan PHK's indlæg vil være (glæder mig meget til det),
men for nybegyndere er det nok ikke. Linuxforum pljer at være et sted hvor
man kan samle inspiration og måske en lille smule viden. Ofte er det bare
meget rart at få sat ansigter på de kendte mennesker.

Om ikke andet kan I tage med for at se hvad man kan bruge Unix til.

--
Sven