Så er det tid til at snakke BOFer til LinuxForum 2002

From: Flemming Jacobsen (none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 15 Dec 2001 - 14:01:12 CET

Date: Sat, 15 Dec 2001 14:01:12 +0100
From: Flemming Jacobsen <none@fj--batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Så er det tid til at snakke BOFer til LinuxForum 2002

Hej alle.

Så er det tid til at få lettet røvene og få planlagt et par BOFer hvis
I ønsker at der skal være BSD relaterede BOFer på LinuxForum 2002.

Find et par gode emner og en eller to personer der er ansvarlige for at
køre hver BOF, og præsenter så emnerne på sslug-konference.
Hvis der kommer et par seriøse forslag med BSD emner så er jeg 100% sikker
på at de også kommer på programmet.

Sidsel, Anders og jeg deltager i coordinerings gruppen, så vi har ikke
tid til at gå ind og være arbejdsheste på dette. Derfor er *I* nødt til
at gøre noget ...

        Hyg'
        Flemming

----- Forwarded message from Peter Toft <none@pto--sslug.dk.lh.bsd-dk.dk> -----