Re: Hvis Linux er finsk så må

From: Tim Børresen (none@tim.boerresen--chello.no.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 11 Dec 2001 - 21:53:50 CET

Date: Tue, 11 Dec 2001 21:53:50 +0100
From: Tim Børresen <none@tim.boerresen--chello.no.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Hvis Linux er finsk så må

[cut]
> Tak for et godt grin, det var lige hvad jeg manglede!
>
> Hvordan fik du dog den sjove ide ?
> Men glem nu ikke vores skøre Tim der er dansk, bor i Norge pt.
> har doneret 10 Norske KR til SSLUG - men som selv bruger BSD :)
> ( billede af Tim der overrækker http://www.sslug.dk/billeder/?one=189 )
>
> Unix er ligeglad med om du er sort, hvid, grøn eller blå - heldigvis!
>
> Personligt kan jeg bedste lide Unix pga. de "skøre" indfald
> YACC Yet Another Compiler Compiler
> og efterfølgeren BISON
> more -> less
> osv.

> [...]

Skør? Bare fordi jeg koder på en simuleret PDP-11 som kører BSD 2.9. Jeg
  er sikker på, at det er ment som et kompliment ;o).

Jeg kan nu godt leve med at OBSD skulle være norsk, min Ultra SPARC
(hostname ariel) kommer i hvertfald til at køre Open.

Jeg have en gang, kort efter at jeg flyttede herop, lovet P.Toft en
donation på 10 NOK, efter jeg havde hørt at en eller anden smartass
havde doneret 10SEK. Om ikke andet, så bare for holde kasseren
beskæftiget. Jeg har trods alt været med i SSLUG helt tilbage fra den
stiftende general forsamling.

Al dette var før jeg kastede mig over BSD (igen).

Jeg kunne da godt finde på at dukke på Foley's og forfølge kasseren med
en blank norsk 10 eller 20 krone, men nu er det vel ikke helt så morsomt
mere.

phk's tuning a fs vs. tuning a fish må siges at være en perle ;o)

/Tim