Re: Hvis Linux er finsk så må

From: Henrik Lund Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 11 Dec 2001 - 20:58:02 CET

Date: Tue, 11 Dec 2001 20:58:02 +0100
From: Henrik Lund Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Hvis Linux er finsk så må

On Tue, 11 Dec 2001 15:01:26 +0100 (CET)
"Claus Guttesen" <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk> wrote:

> BSD-familien være resten af Skandinavien. Da FreeBSD
> nyder størst udbredelse, må den ære næsten tilfalde
> svenskerne.
> Jeg mener - men er ikke sikker - at NetBSD er nr. 2,
> og er derfor "dansk", mens OpenBSD bliver "norsk".
> Bare en tanke.
>
> Hilsen
> Claus

Tak for et godt grin, det var lige hvad jeg manglede!

Hvordan fik du dog den sjove ide ?
Men glem nu ikke vores skøre Tim der er dansk, bor i Norge pt.
har doneret 10 Norske KR til SSLUG - men som selv bruger BSD :)
( billede af Tim der overrækker http://www.sslug.dk/billeder/?one=189 )

Unix er ligeglad med om du er sort, hvid, grøn eller blå - heldigvis!

Personligt kan jeg bedste lide Unix pga. de "skøre" indfald
YACC Yet Another Compiler Compiler
og efterfølgeren BISON
more -> less
osv.