RE: netcraft ....

From: Bernino Lind (none@lind--catpipe.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 11 Dec 2001 - 10:56:35 CET

From: "Bernino Lind" <none@lind--catpipe.net.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: netcraft ....
Date: Tue, 11 Dec 2001 10:56:35 +0100

Hvad med at finde en reserve boks, og lave et perfekt spejl af din
produktions boks.

Hvis din prod boks f.eks. kører hardware raid kan du jo evt. bare hive en af
diskene ud, få dig en anden boks med samme HW raid controller og bygge
raidet op igen...

Opgrader så den ene og hav in mente at du altid har en exit mulighed på den
anden.

Så bliver det et spørgsmål om ifconfig :-)

Low tech does the job!

--
med venlig hilsen / Best Regards
Bernino Lind +45 7021 0050

-----Original Message----- From: owner-bsd-dk@bsd-dk.dk [mailto:owner-bsd-dk@bsd-dk.dk]On Behalf Of Peter Larsen Sent: 11. december 2001 10:38 To: bsd-dk@bsd-dk.dk Subject: Re: netcraft ....

Måske jeg skulle tage mig samme til den buildworld/installworld... GYS... Hvad skal jeg brug hvis det går rigtigt galt... (det er ligenu en 4.2-release). problemmet er at det er en "live" server.. ;)

Regards, Peter Larsen - GratisDNS.dk