Re: USB Mus

From: Alex Holst (none@a--area51.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 05 Dec 2001 - 03:53:07 CET

Date: Wed, 5 Dec 2001 02:53:07 +0000
From: Alex Holst <none@a--area51.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: USB Mus

Quoting Valery Kotchiev (aggregator@nospam.dk):

> Jeg kører FreeBSD 4.4. Og det er moused daemonen som ikke kan finde USB
> musen på /dev/ums0.
> Det er både i consolen og i X, da jeg bruger piben /dev/sysmouse.

Jeg bruger ikke FreeBSD som desktop saa det aner jeg ikke. En hurtig
soegning paa Google gav:

       http://www.freebsddiary.org/usb-mouse.php

Hvis det ikke virker maa du selv lede lidt. Hvis du ikke kan finde svaret er
der sikkert masser af FreeBSD brugere paa listen som kan hjaelpe dig naar du
har gjort en indsats.

when it's more bare, more hollow.                  http://a.area51.dk/