NFS -> NFS

From: Jacob Nielsen (none@admin--fameflame.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 30 Aug 2001 - 13:20:18 CEST

Date: Thu, 30 Aug 2001 13:20:18 +0200 (CEST)
Subject: NFS -> NFS
From: "Jacob Nielsen" <none@admin--fameflame.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hejsa,

Jeg har et lille spørgsmål som er lidt indviklet.

Maskine A
Maskine B
Maskine C

Maskine A er en server som tildeler nogle NFS-mountpoints til Maskine B.
Maskine B har ikke nogle problemer med at NFS-mounte disse points.
Nu kommer mit spørgsmål. Kan jeg fra Maskine B videre-exporter det nfs
mount fra Maskine A, til Maskine C?
Maskine A <NFS> -> Maskine B <Maskine A's NFS> -> Maskine C

I såfald, hvordan. Jeg får følgende fejl i message ->
Aug 30 13:12:00 shrek mountd[59514]: could not remount /mnt/nfs: Program
version wrong
Og kan det måske have noget at gøre med NFS V2/V3?

--
Regards

Jacob Nielsen

Unix Sysadmin